"what goes around...comes around"

Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

In My Dream City...

Σίγουρα αγαπάω την πόλη μου!!!Μάλλον τη λατρεύω την πόλη μου....και γι'αυτό δε μ αρέσει να τη βλέπω να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο...κι ετσι ένα λίγο τεμπέλικο απόγευμα,προσπάθησα να φανταστώ πως θα ήταν η ονειρεμένη μου πόλη.....!!!!!!































Αν το γκρίζο γινότανε χρώμα ...


Αν τα κτίρια μεταμορφωνόντουσαν σε δέντρα...


Αν το νέφος το έδιωχνε μια καλοκαιρινή αύρα...


Αν ο ουρανός χόρευε μέσα σε γαλάζια κύματα...


Αν η αγάπη ξεχείλιζε στους δρόμους...

2 σχόλια:

  1. Πόσο ωραία θα ήταν να είναι έτσι όπως τα ζωγράφισες?!!!!! Πολύ όμορφα…! ;pP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Elrond !!!!! :)
    Και που ξέρεις...Ίσως κάποια μέρα νη μην είναι μόνο ζωγραφια!!!!Λίγο απίθανο βέβαια το βρίσκω αλλά είμαι ακόμα υπό την επήρεια της ονειρεμένης μου πόλης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή